주요업무내용
- To provide exceptional service experience to all guests in the Casino Resort, assisting with their requests
- Meet and Greet guests at their arrival, departure points, taking care of their stay in the Integrated Resort, including Hotel Rooms, Transportation etc.
- Assist guests with Hann Membership, opening and settling programs
- Work closely with other stakeholders, including Front Office, Cage, Table Games, etc.
- Assist with Casino Events and Promotions
- Proactively anticipate the needs of guests,
- Identify, develop and establish a good rapport with players
- Abide to compliance regulations while carrying out duties
- Perform any other adhoc duties as and when needed
카지노 손님들께 최상의 서비스 제공 및 문의 사항 응대
도착하시는 손님들 인사 및 응대, 투숙기간 동안 호텔,차량 예약 등, 편의 제공
멤버쉽 가입 및 롤링 응대
다른 카지노 부서 및 호텔 부서와 협력
카지노 이벤트 & 프로모션 지원
손님들의 위한 손님들의 니즈 파악, 걸맞게 응대
손님들과 좋은관계 발전 유지
회사 방침 숙지
정해진 근무 외에 실제 업무 상황에따라 업무가 추가될 수 있음.